Qwe123 Elif_Annesi24 bir de lcwde kot görünümlü tayt var, o da çok rahat. Dışarı çıktığımda dikkat ediyorum birçok hamilede o kot görünümlüden var 😅
berf_16 sukranaslier canım lcw dakiler daha sert ürün olmakla açılması az oluyo normal bir yerden penye tarzı tayt al hamile taytı ben rastgele bi yerden aldım LCWaikiki hamile taytını hiç giymedim bile hiç memnun kalmadım keşke etiketini koparmasaydım direk iade ederdim
Vnsgb Tugbaztrk yani çok kalın bi tayt değil ama içlik gibide değil acaba değiştiler mi ben alalı 2,5 sene oldu sonuçta 🧐
Mebos sukranaslier ben hamile pantolonu almıştım o büyük geldi ama inan değişmesiler bir sıkıntısı yok alamam dediler
Efesevim Lcw de ürünü giysen bile fişi olmasa bile değişim yapıyolar kaçkere ürün değiştirdim sıkıntı çıkarmıyolar değiştiriyolar
Tbaaa Hem pentiden aldım ben hem doremi den. Trendyoldan sipariş verdim. Doreminin taytını daha çok sevdim, tavsiye ederim 🥰
Merve_kucuk sukranaslier https://imgyukle.com/i/screenshot-20191225-170745.VQEhqf bende bunları begendim 2 tane almayı düşünüyorum. Moda nisada da var orayı da takip ediyorum 🙂
sukranaslier Merve_kucuk her mağaza aynı ürünler yok hamile reyonu kücücük internette daha çok ürün var
Gamzeugur23 Ben N11 den aldım hep hamile taytımı markası sahin o kadar memnun kaldım ki anlatamam. 3 tane aldım cok rahat ve uygun fiyatlı 30 veya 35 TL idi sanırım
Kbrbydk Defactodan almıştım ben kalın penye hamile tayti. Çok çok rahat kışın sıcak tutuyor tavsiye ederim. Pantolon gibi duruyor