Yasemin58 Kızlar 26.haftada bebeğin kafa çapının büyük çıkması ve son haftaya kadar öyle giden varmı?doktorunuz bu durumda sezeryan olur yada çok dikisin olur dedi mı hiç?
travellermom Yasemin58 kafanıza takacağınız bir durum değil bence doktorum bunungenetik de olabileceğini söyledi nitekim benimde bebeklik fotoğraflarım öyle eğer şeker etkilemiyorsa bebeğinizi bir anormallik söz konusu değildir
travellermom tgbasltan cm olarak hatırlayamıyorum canım sadece doktorum haftasına göre iki hafta önde olduğunu söylemişti
Yasemin58 travellermom kafama takmiyorum aslında,boyle giderse cap olarak,normal olursan dikişin yırtığın fazla olabilir dedi 🤷🏻♀️