Merhaba arkadaşlar dün çatı muayenesi oldum. Hiç acılı bir işlem değildi. Sancım yoktu doktorum 1 cm açılma var bebeğin başı basınç yapmaya başlamış normal doğum için hiçbir engelin yok nst görelim dedi hiç kasılmam çıkmadı. Hastaneden çıktık eşimle beraber yolda eve dönerken genital bölgemde hafif yanma hissetmeye başladım. Akşama doğru saat 19 gibi adet başlangıç sancısı gibi ılık ılık ağrım olmaya başladı. Tuvaletim gelir gibi oldu wc gittim. Büyük tuvaletimi yaptım ağrım hafif devam ediyordu. Temizlenirken peçetemde yoğun akıntı hissettim baktım şeffaf yoğun akıntı içinde kahverengi pempembsi lekelenme gördüm. Eşime söyledim sancım yoğun olmadığı için doktora gitmek istemedim hemen evimi toparladım vakit kazanmak istedim ağrısız sancısız gece 12 de doktora gittik. Nöbetçi ebe nst görmek istedi. Hafif kasılmalarım başlamış bebek çok hareketli açılma var mı diye kontrol etmek istedi kabul ettim. Ebe canımı çok yaktı sert davrandı baskı uyguladı bi an suyum gelecek sandım. Neyse sağsalim eve dönebildim. Günümü bir iyi bir kötü geçirdim saati bu saat ettim şuanda ağrım var tuvalet adet ağrısı gibi sürekli wc ihtiyacı duyuyorum. Doğum yakın mıdır ?