Nuraslanklc asmitaskiran 16 da bariz bi tekme değilde kelebeğin kanat çırpması kadar hafif yumuşak bi hareketlilik şeklinde hissedebilirsin ben 17 de o şekilde hissettim ilk diye hatırlıyorum 16 çok erken bi hafta değil olabilir tabi 🙃
Almila141207 asmitaskiran ben de 16. Haftamda hissettim ard arda 3 kere attı. Şuan 33. Haftadayım ve o tekmeler aşırı güçlü :)
Ceylan35 asmitaskiran 14de damar atımı gibi hissettim sonra 18 de maşallah artık tekmeliyo net bir şekilde 🤣
Kubraonenn Psikolojiktir o yada gazdır öyle hissetmişsindir çünkü 18. Haftamdayım halen böyle tekme filan hissetmedim. Minik pıtırdı😊
Kardelenyigit Ben 12 ve 13 haftalıkken kasıklarımda hissettim pıt pıt dokunuşu gibi ve 16 haftadada göbeğimin altında hissetmeye başladım gıdıklama gibi ara ara oluyor bin şükür 😌😌😌😌yanii çookk normalll 💕
milayerli Mümkün canım. En erken 16.haftada hissediyorsun doktorlar öyle diyor zaten. Bende ilk gebeliğimde 16.haftada hissetmiştim 2 kere. Sonra 2 gün hiç hissetmedim gün gün ya oluyor ya olmuyordu. 20.haftadan sonra hergun hissediyorsun
asmitaskiran milayerli inşallah :) erkek miydi ilk bebeğiniz? Herkes erkek diyor ultrasonda da hep kıpırdıyor aşırı hareket ediyor kızlar hareket etmez diyorlar. Bilerek cinsiyetini öğrenmiyorum o yüzden meraktayım bir yandan 🙈
Fdm asmitaskiran 16 17 de pıt pıt atıyordu ama çok net değildi. Heyecandan ben onu baya güçlü sanıyordum. Şu an 28im. Vurunca dışardan görünüyor özellikle oturduğum pozisyonu beğenmiyorsa aşağı doğru öyle güçlü vuruyor ki doğruluyorum. Tekvandocu mu olcak bilmiyorum ki daha 30lu haftalara gelmedik bile
Mucizebebegim3 asmitaskiran 19.hafftadayim tik yok guzelim bd..Sanmam minik kipirdanmalar hssedeblrsn kelebek pirpiri gbi ama tekme mumkun degil
SnmTt asmitaskiran 16. Haftada bebek tekme Atıcak kadar kuvvetli diil. Tekme gibi değil seğirme gibi hissedersin o haftada ben 23. Haftamı bitirmek üZereyim tekmeler son bir haftadır kuvvetlendi öncesinde dalga dalga hareket ediyodu sadece😇
asmitaskiran SnmTt yani tabi tekme atacak kadar güçlü değil ama çok sert bi biçimde hissettim kıpırtısını ilk kez hissettiğim için biraz telaş oldum 🙈
SnmTt asmitaskiran bende ilk hissettiğimde panikle eşime koşmuştum😂 hep düşünüyoruz nasıl bi şey diye gerçekleşince garip geliyo tabi ama sonra hiç durmuyorlar🤦🏽♀️