Yenianne26 yaban mersini de bazılarına iyi geliyor. Soğuk süt bazılarına kabız bazılarına ishal oluyor. Ama şekeriniz filan yoksa kuru kayısıyı akşamdan bir bardak suyun içine bir kaç tane koyup sabah kalkar kalkmaz onu içip posalrı yiyebilirsiniz. Bayağı iyi geliyor. Bir de ılık suyun içine zeytinyağı bir Yemk kaşığı sabah kahvaltıdan hemen önce. O da iyi geliyor. Fakat baktınız olacak gibi değil ben şuan Duphalac diye bir şurup kullanıyorum. Mesela akşama kadar hiç çıkamadıysam büyük abdestle, ondan bir ölçü içiyorum ardından su içiyorum hemen fayda ediyor. Gaitayı yumuşatıypr. Allah yardımcınız olsun hakkaten zor kabızlık. Ben hep yaşıyorum 15.haftadan beri. Şimdi 30 haftalığız.