Kızlar ben iki gün üst üste maydanoz süt Buhari yapıyorum yapanlar hep iltihapin aktığını görüyormuş bende hiç akıntı falan da yok acaba ben yanlış mı yapıyorum aynı bir bağ maydanozla bir litre sütü kaynatip bı kovaya alıyorum üstüne oturuyorum etrafimi da battaniyeyle sariyorum ki buhar hep içeride kalsın diye 30 dk oturuyorum