Ben bayılıyorum hm ye. Dolabimin çoğu ordan. Uygun değil ama asla. Uygun gibi geliyor. E bebek lcw almak daha mantıklı. Lc görünce boşuna ordan almışım dedim resmen. Çünkü ordakilerde çok güzel. Hm bedenleri evet küçük .Ama ayına göre bakarsan ayına göre boyu olduğunu düşünüyorum.. mesela 1-2 ayı zıbın alt aldım. Hastane çıkışı almayıp takım yapacağım. Hastane çıkışı bana gereksiz geliyor. O yüzden. Şapka eldiven iç zıbın alıp tamamlayacagim 🤗🤗