Larazara Merhaba, benim de ilk geneliğim bugün 10 haftalık olduk :) ben internetten araştırırken Hypnobhirthing Mongan Yöntemi diye bir kitap çıktı karşıma. İyi ki çıktı diyorum çünkü bence her anne baba adayının okuması gereken bir kitap hele ki Doğum korkunuz çok fazlaysa şiddetle öneririm. Adında hypno geçiyor ama öyle abuk subuk hipnoz vs değil, Doğum konusunda çok cesaret verici.