Hatice1017 Slm kizlar 38+0 ız...Iki gundur alt kısmımda full ve ic bacaklarimda mukemmel bir agri var.Bazen yurumekte bile.zorlaniyorum.Ayrica cokta aciyor acilmam mi oluyordur acaba ???Dun kontrole gittim ama nst de sanci da çıkmadı.
Deniz34 Hatice1017 açılma değil ama bebek artık kanala oturmuş çıkacağı leğen kemiğine baskı yaptığından o ağrı oluyor bende de oluyordu. Artık doğum yaklaştı bebişin gelme hazırlıkları yapıyor iyice kanala oturmuş❤️
Hatice1017 Deletedmom0048 Hmm anladim cnm ama yinede belirtileri olur illlaki heralde sonucta vucutta degisiklik oluyor
Hatice1017 Deniz34 Ayyy insallah cnm yaaa valla beklemekten sıkıldım artik yani😖😖😖🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️zaten o ucgen bolgenin kemikleri cok sızlıyor birde iki kasigimin yan tarafindaki kemikler...
Deniz34 Hatice1017 evet canım bebeğin kafasını yerleştirmiş o yüzden ağrıyordur. Gelir gelir sen yat uyu dinlen bol bol. Geldiğinde uykusuz yorgun kalacaksın bir süre
Deniz34 Hatice1017 ayy valla benimde 38 de nişanım gelmişti sabah kalktım baktım nişan gelmiş eşime haber verdim bütün aileye söylemiş. Herkes eve toplandı kaynanam görümceler felan ama doğuramadım😂😂ondan sonra 40. Haftada suni sancıyla doğurdum. Valla Bebekler ne kadar uğraşsanda gelecekleri vakiti biliyor.
Hatice1017 Deniz34 😂😂😂😂ayy oyle daha kotu oluyor bende oglanlari 38 de dogurdum diye buda kesin en gec 38 de gelir dedim herkese ona gore gun soyledim simdi herks ne bitmez gunmus daha dogurmadinmi diyor😂😂😂🙈🙈🙈🙈🤦🏻♀️🤦🏻♀️ama tık yok bende🤦🏻♀️🙈🤷♀️😂😂
Hatice1017 Deniz34 Sorma hemde nasil🤦🏻♀️Sanki ben bile bile icimde tutuyorum 🙄😂😂Zaten birisiyle karsilasicamda daha dogurmadinmi dicek.diye kimseyi gormek istemiyorum☺️☺️