Wishne Kizlar bogaz enfeksiyonu oldum nefes almakta zorlaniyorum ve butun bedenim dokuluyo.. hafif bulanti var ama kusma yok neler yiyecegimi nasil duzelecegimi bilmiyorum 😧 basina gelen varmi acaba nasil duzeldiniz?
Lzgpthm Wishne nar ve portakal suyu ve ballı limonlu ilik su ve boooool Bill c vitamini🤗🤗bu şekilde duzelebildim
denizz1009 Ben boğazım için bal ve taze zencefili çiğneyip onunla gargara yapmıştım. Gerçekten çok çok iyi gelmişti 🙂 Sizde deneyebilirsiniz ama yutmayın zencefil ve balı
denizz1009 Wishne ben sadece nar yenmemesi gerek diye biliyorum. Çünkü 8. Haftada kanamam olduğunda doktorun nar falan mı yedin onun kan sulandırıcı etkisi var demişti. Aklında bulunsun canım. Gerçi ne kadar doğru bilmiyorum kuzenimde bütün hamileliği boyunca nar suyu içmişti mesela 🙂
Lzgpthm Wishne ben limonu normalde yedimaserdigim zamanlar portakal yermiscesine 😊😊ama hastayken zaten ballı ilik suyun içine limon damlatiyorsunuz 😊
Wishne denizz1009 nar suyunu banada soylediler icme diye. Tup bebek gruplarinda nar suyu iciyolar bildigim kadariyla endometriumu kalinlastirmak icin ama hamilelikte icilmezmis.Benim ki tup bebek ve kan sulandirici 32. Haftaya kadar devam dediler ..biran once toparlanmak istiyorum isallah iyi gelir limon zencefil