Sunay10_ Oyku10- hangi doktor ben öneri üzerine akın beye aldım çok iyi bir hastane ilgi falan iyimiş doğrumu
Oyku10- Sunay10_ ben de Mine hocaya gidiyorum gayet memnunum artık normalde doğum yaptırıyorlarmış o yüzden üniversiteyi tercih ettim canım ilgi felanda iyi gayet hepsi güleryüzlü
Sunay10_ Oyku10- bende şehir hastanesine gidiyordum Doğum yapılıyor daha iyi diye değiştirdim 31 de randevu aldım
Sunay10_ Oyku10- canım randevu kontrol etmek için aradım doktorun Unuversite içinde değil Altıeylül semt polikliniğinde olduğu oraya gitmemi söylediler sen gittin mi semt polikliniğine