AylinKadir Kızlar 18+2 haftalık hamileyim en son bebeğim 6 gün önden gidiyordu ama ben hiç hissedemiyorum bazen bişey oluyo gibi ama gazdır veya damardır diyorum yani hiç öyle bebek kıpırdanması gibi değil endişe ediyorum ben ne zaman hissederim
AylinKadir Kızlar içime su serptiniz okudum burda 18 haftalık kıpır kıpır hissediyorum diye ondan korktum bende teşekkür ederiz sizlere 😇
AylinKadir Kubraomer04 ne güzel ya ne kadar aralıkla hissediyosunjz ne gibi bişey seyirme yaa cok merak ettim 😇
Kbr_2019 Bende 18+1 hissetmiyorum sadece sol tarafımda olduğunu hissediyorum çünkü karnım yamuk. Üstüne üstlük cinsiyetini de göremedik henüz bacak bacak üstüne attığı için ctesi tekrar gitcez
Kbr_2019 Bernaszn aaaa 🙊 1 ay daha bekleme ihtimalim var yani 🙈 ya da arkadaşlarımın dalga geçtiği gibi doğumda 😂
Hazalgolbasi AylinKadir canim endiselenme ben tam 20 haftalikken basladim hissetmeye 27 olucaz anca duzene girdi diyebilirim hissetmelerim. Kontrollerimde de bi sıkıntı cikmiyor cok sukur