Merhaba, 13 haftada doktor amniyotik bant olduğunu söyledi yani keseyi oluşturan katlardan öndeki biraz kese içinde duruyor önemli bir şey değil bebek büyüdükçe geri doğru itilir dedi ama internette okuduğuma göre bebeğin eline ayağına dolanabiliyormuş:( Böyle bir durum yaşayan var mı kaçıncı haftada geri itildi?