Evinanne Firdevsi ben her gün 3-5 tane yedim 38+2 de normal doğum yaptım. Ama etkisi varmı yokmu bilemem tabi ☺️
Gde1307 Haftadan beri aktif hurma yiyorum, 39+6yız hala ses soluk yok bebişte, biraz önce burda gördüğüm (11 adet hurmayı, ortadan ikiye bölüp çekirdekleri ile birlikte üç bardak su da kaynattım, 1,5 bardak su kalana kadar) biraz ılıyınca içtim 😊 bir yararını görürsem haber veririm burdan da 🤗 sağlıkla gelsinler inşallah🌸
Firdevsi Gde1307 bnde yaptm sabaha dogurmayı bekliyorum 🤣🤣🤣 hadi inşaAllah Rabbim nasip eder kolay doğumlar
Gde1307 Firdevsi bende de öyle çatı ağrısı dışında hareket yok 🤯bugün temizlik yaptım belki o tetikler diye yine bekliyorum 😂😂
Firdevsi Gde1307 çatı agrım bile yok ya kızı okula götürüp getiriyorum yokuş çıkışıyorım neler yaptım yok gelmicekse gelmiyor dogurdum yazanları çok kıskanıyorum bu ara 🤣🤣🤣
Gde1307 Firdevsi demek ki daha zamanı var diyip oturuyorum ama eğer kendisi gelmesse ptesi doktor başlatacak fitille bizimkini 🤭 her gün insanlar doğurmadın mı diye arıyor gına geldi artık 🤯🤯🤯