Huyda123 Kızlaaar bebeğim 1 hafta gününden önce büyüyor bu durumu yaşan varmı her hangi bir problem oluşmaz değil mi ?🙁
AATozarr Huyda123 Hemen hemen herkes yaşıyor bişey olmaz cnm mesela ben 26 haftalığım ama ultrason sa 27 çıkıyoruz bi sıkıntı yok şükürler olsun ☺️
sukranaslier Huyda123 benimde öyle hatta daha güzel Bebeğimizin maşallahları var bir problem olsa doktorumuz söylerdi
Mondlicht Huyda123 bizim genel gelişim 3 hafta, boyumuz da nerdeyse 5 hafta öndeydi ve Allaha şükür hiçbir problem yaşamadık 🤗
Damlaaaa60 Ben de aynı durumdayım. Doktorum hamur işi yeme dedi ama bir ayda 6 kilo almışım umarım tartı yanlıştır 😔 bu hafta sonu detaylı ultrasona gireceğim umarım her şey yolunda olur 🙏
sukranaslier Damlaaaa60 bende aynıyım damla 😭😭😭 tartıya çıkmaya korkuyorum bir de hiç bir şey yemiyorum normal hamile olmadan önce daha çok yiyordum 😭 su içsem yarıyo cumartesi detaylı ultrasonum var doktorum yine kilo almışsın dicek 😒😒😒
Huyda123 Mzgn_tr yok şeker yüklemesi yapılmadı daha şuan 10 hafta 1 günlük iki kere kontrole gittim ikisindede bir hafta önden gidiyor dedi sağlıklı bir problem yok dedi . 1 hafta önden gidiyor diyince korktum ben .
Huyda123 Mervemm ben kilo almadım hatta 2 kilo verdim birşey yiyemiyorum tatları yok ekşi çok ekşi geliyo tatlıyı az şekilde yiyorum hoşuma giden birşeyse ama yemek felan fazla yiyemiyorum miğdem bulanıyo.