Ozlem_11 34.haftamda kontrole gittiğimde ultrosonda bebekten bağımsız yapıda bulunan amniyotik bant tespit edildi bu tarz bi durumla karşılaşan var mı kafam karmakarışık oldu bi anda
Esezgin Arkadaşım yaşadı sordum şimdi 17. haftadan sonra bebeğe zararı yokmuş neden oluştuğu da bilinmezmiş.