uday Kızlar bir haftadır belirli aralıklarla benim bebiş titriyor resmen karnimda titreşime alınmış bir tlfn varmış gibi sizce neden sizdede böyle olan varmı şuan 32+4 haftalik 😊
Zehra2701 uday benimde aynısı canım son 1 aydır hemen hemen her akşam hissediyorum sordugum da ise ya hickirir ya da seğirme oluyor demislerdi😊🙈 29 haftaligim bu arada 😊😊
SemaNurSoy97 uday bende hiç olmadı öyle bişi 29+3 üm bende kafasını karnımdan dışarı çıkarıyor bazen sanki 😁
uday Roses kubik SerapUGR Osse keşke bir ultrason cihazı olsa da merak ettikçe baksak ne yaptıklarına değilmi dün gece inanır mısınız rüyama bile girdi birisi rüyamda karnıma vuruyor bebeğime birşey oldu diye ağlıyorum gözümü bir açtım ki bizim ufaklık içerde sanki yol çalışması yapıyor uyku sersemi ilk anlamadım da korktum bian görseniz güzel ve komik karışık duygular içindeyim 😂😂😂
kubik ben de cok yasiyorum o dedginiz durumu deprem oldu saniyorum bakiyorum hersey normal, icerde sklyor heralde minikler 😄
Roses Tek ben değilmişim doktora sordum normal dedi sanki karnımın içinde telefon titriyor gibi oluyo bende de
burcuali38 Bende yaşadım 4-5 kez hatta bende eşime aynısını dedim sanki telefonu yutmuşumda içimde titriyor gibi diye 😁 tam olarak sebebini bende bilmiyorum ama hıçkırık değil hıçkırdığını çok net anlıyoruz eşimle 😇
baharclk burcuali38 hickirdigini esinlemi anlıyorsunuz ben daha kendim anlayamıyorum ya 🤔 nasıl birşey acaba tarif edermisiniz bende yasiyormdur ama bilemiyorum ya