16.haftanın içerisindeyim.Son 2 haftadır ara ara kanla karışık akıntım oluyor iki ayrı doktora gittim olmaması gerekir diyorlar düşük tehlikesi rahimde eşikte kanama yok ama hala devam etmesi beni korkutuyor bilgisi olan başına gelen var mı bu haftalarda.Fitil verildi hafif enfeksiyon var diye fakat geçmedi üç gün olmasa dördüncü gün yine oluyor.