20+4 haftalıgim. Sağa dönüp yatsam bir süre sonra ağrıyor sola dönüp yatsam yine aynı sırt üstü yine aynı. Magnezyum da kullanıyorum ama normal oturduğumda bile sırtımı yaslayinca ağrıyor. Bu sıralar karın ağrılarım da arttı. Artık aglicam yok mu çözümü herkes böyle mi :(