Yeniannee Allah yardımcın olsun arkadaşım.Biz sana burdan ancak manevi destek sağlayabiliriz ve bence en doğrusu bu.Herkes insanın hayatını büyük ölçüde değiştirecek belki sonucu iyi olacak belki de sonucu kötü oşacak fikirlerini bence kedine saklamalı diye düşünüyorum.sonuç olarak sosyo-ekonomik durumunu,kendi ailesiyle olan ilişkisini bilmiyoruz.burdan hemen boşan,böyle baba olmaz gibi çok büyük şaflar ediyoruz tabi ki kadına şiddet kabul edilemez hele ki hamile bir kadına yapılan şiddetin hiçbir yerde kabulü yok hem vicdanen hem hukuken ama bu kararı verecek kişi şiddeti görenin kendisidir.Eminim kimse kötü niyetle böyle sözler söylemiyor ama destek olmak istiyorsak yolu bu değil bence arkadaşlar.