Ileyda_12 Essi kızım olursa asel nare koymayı düşünüyorum bunlarda fikir olur belki sizde Mina Lina Duru Defne Aselin yanına güzel duruyolar
Aselannesi_85 Essi asel bence kendi başına çok çok güzel bir isim kızını bal kızım diye seversiniz işte ☺️ benimde düşündüğüm isim Asel rabbim sağlıkla kucağımıza almayı, adı ile yaşatmamızı nasip etsin Allah inşallah 🤲🏻
Essi Aselannesi_85 amin canim insAllah sizde hepimiz sag saglim kucagimiza aliriz 💕 evet tek basinada güzel aslinda ben cok begendim Asel ismini ama yanina guzel bir isim bulabilirsem eger ikinci bir isim koymak isterim. Yoksa tek de kullanabilirim 🥰
Gizemdiyarilaslan Essi Asel benim hayalimdi kızım olursa hep ismini asel koyucam derdim ama oğlum oluyor ayaz koyucam nasipse. Asel mina Asel mira çok yakışıyor bence anlamı da çok güzel aselin sağlıcakla kucağına alırsın inşallah canım ♥️