defnemila Happpm 4 aylıkken, nasılsa karnım belli olur demiştim söylemiştim. Şuan 5 aylık hamileyim hala karnım belli değil söylemesemde olurmuş😂
Kivancburak Happpm kendime anneme söyledim kimseye söyleme dedim aynı dk halam mesaj attı. Kaynanama söyleme dedim. Herkese söyleyip soyledikelrinde kimseye deme dedi. Allah'tan kimseye demiyecektik .
Selen01 Happpm 3,5 haftalıkken öğrendik ve söyledik herkese 🤗 ben saklamayı mantıklı bulmadım. Hemen paylaştık yani ☺️
Happyprincess Birine söyledin mi yedi ceddin duyar. Ağzı torba olan birine söyle ki sen yorma kendini😂🤣 Bizzat başına gelmiş biri olarak
Happyprincess Kivancburak 🤣😂sizin yine anneniz kayinvalideniz biz yakın komşumuza söyledik. Maşallah diğer tüm komşularımız duymuş hayırlı olsun diyorlar😂🤣Daha 7 8 haftalık da ancayim
Kivancburak Happyprincess ben bide sadece gebelik testi yapmıştım doktora da gitmemiştim. Kesinleşmeden doktora gitmeden demeyin dedim kimseye ama nafile😁
snil Happpm Anne babalara hemen, yakın akrabalara 3 ay bitince söyledik. Zaten bir kişiye söyleyince hop diye yayılıyor 😂
Nur-11 Zaten testi komşularımla bianda yapmıştık hemen evimizin bi kac sokak assagısında hastane var kesinleşti aksama eşime sürpriz yaptım zaten heyacandan herkesi arayıp ben baba oluyorum dedi ben kendim de annemi arayıp söyledim 😂
Haticerkan Happpm biz 3 haftalıkken öğrendik tam emin olmak için 1 hafta daha bekledik meraklı kaynana bütün doğuya bildirdi hemen
NurseB 4hfatalıkkem anneme söyledim kayınvalideme söyledim kalp atışına kadar kimseye söylemeyin dedik ama duymayan kalmamış tabi.şimdiki aklım olsa asla söylemem 12.haftaya kdr
Ece-27 Happpm benim 4 aya girecek bir hafta sonra çok yakınlarıma söyledim ama başka kimse bilmiyor daha