FlkNaz önemli olan sancı olması değil düzenli olması ben 100leri gördüm açıkçası ama düzen olmadığı için onu pek saymiyorlar 😊 hatta bugün tekrar nst de biraz düzenli şekilde sancılarım cıktı ona rağmen yatırmadı sancıların çoğalırsa gel dedi 😊 benim nisanım da geldi bu arada ama suyun gelmesini bekliyorum doktor yatış veririm ama ne zaman doğurursun bilemem beklersin dedi 😂