Kızlar selam.. 34+4 haftaligim. Dr. 1 2 hafta onden gittiğini söyledi. İki gündür ara ara gelen adet olucakmis gibi agrilarim var. Bugunde midem bulanıyo ve Afedersiniz ishal olmuşumm. Bunlar yalancı sancilardir dye gitmiyorum doktora. Gercek dogum sancisini biliyorum cunku.İçimdeki supheyide atamadigimdan buraya yazdım böyle olup kaçıncı haftada doğum yaptınız acaba☺