Linosum ay evet berbat hastane tanju diye doktora aldım içerde başka doktor var doktor oturuyo asistanlar ilgileniyor. Ben hayatta oraya gitmezdim de sıf detaylı için gittim zaten randevu dolu dediler yaptıramadım. İğrenç bi hastane işi bilmiyorlar gittiğime bin pişman oldum. Morelimi acayip bozmuşlardı. Bidaha asla gitmem zaten allah düşürmesin oraya kimseyi😂