1funda Nst de sanci cikmiyor ultrasondada bi sıkıntı yok ama karnimdaki sancı ve acıma gecmiyor doktorda yatışımı yaptı 😓 varmi boyle sikayetleri olan arkadaslar
Hzlll Bende 34+6 aynı şikayetler bende de var en son 33 de gitmiştim ara ara sancı karnımda acıma oluyordu ama nst de birşey çıkmadı bu haftalarda daha sık oluyor bir hafta sonra kontrolüm var onu bekliyorum sabırsızlıkla