MelikeAkin her doktor her şeyi deneyip ona göre yorum yapamaz onu halk yapar “canım ben yaptırdım bir şey olmadı ya da oldu” vs gibi. Doktorlar bilimsel konuşur araştırmaları daha önceki hastalarını göz önünde bulundurur. Kendisi hamile kalmadı çocuk doğurmadı diye iyi hiçbir konuda yorum yapmasın, cevap vermesin. Bu bakış açısıyla erkek doktorlarımızın dediklerini de hiç önemsemeyelim sen hamile kaldın mı denedin mi diyelim. Siz izlediniz mi o videoyu? Ben izledim. Doktor hanım şöyle diyor: bebeğe kanıtlanmış bir zararı yok ancak tüylerin yapısı değiştiği için fayda görme şansınız düşük, gebelikten sonra yaptırın. Lütfen bilinçli olalım...