Çok geçmiş olsun. Kendini üzme doğru vakitte sağlıklı bir bebeğe kavuşursun inşallah🌸 İnan stresin ve korkunun sana getirdiği hiçbişey yok aksine seni dahada korkutup telaşlandırıyo. Moralini hep yüksek tut. Vücudun sağlıksız bir bebeği kabul etmeyip dışarı atıyo sana sağlıklısını verebilmek adına üzülmek yerine iyi yanından bak 🥰Değerlerin nasıldı canım kimyasal olduğunu nasıl anladınız?