Kızlar bi süredir göğüs altımda mantar var aslında bende çok sık oluyor göğüslerim sarkık olduğu için hep orda kırmızı ya da kahve bazen kaşınan( genelde çok terlersem) lekeler oluyor doğuma da az kaldı bunlar geçmezse bebeği emziremez miyim kafama takıldı yarın doktora gidicem de, böyle olupta emziren var mı