minnakfasulyecim Arymra Benimde ocakta kontrolüm 12 haftalığın sonları oluyor gidip ikili test yaptırcaz, inşallah bende öğrenirimm tahminde olsa😍 Doğumum temmuz 20 gözüküyor şuanlık 🤗
Arymra Bugün kontrolüm vardı doktorum tahmin yürüteyim kıza benziyo dedi ama tabi biraz erken dedi hayırlısı olsun 🎈♥️
Lovely Haftaya cuma ikili test için randevum var belli olursa orada öğreneceğiz bakalım 🤲🧿 Sağlıklı olsun İnşallah🙏
AysenurSarenur @Arymra bugün ikili tarama yaptırdım doktor tahminde bile bulunmadı 4. Ayda öğrenirsin cinsiyeti dedi 🙄 12+5 olduk 🤗