ayseogndr 18+2 bugün gelişimi iyi dedi doktor detaylı ultrasyona gönderdi 2 hafta sonra gidecem side gidiyormusunuz yani her hamileler mi gidiyor ilk kez hamilelik yaşadığım için bilmiyorum sormak istedim anneler ☺️
Handan17 ayseogndr bende henuz girmedim 20 +3 üm 2 hafta sonra girecegim insallah Bebegin butun ic organlarina bakiliyormus bi probelm olursa dogumdan sonra hemen mudahale edebilmek için.