Anneler selam, yaklaşık bir aydır hafif hafif hastalık belirtileri geliyordu son bir haftadır da yoğun vücut ağrısı şikayetiyle hastaneye gittim 3 serum aldım şükür ağrı geçti ama felaket bir burun tıkanıklığı var, arada hapşırıyorum , sesim de değişti ve 2 ocakta planlı sezaryen düşünüyorum. Benim durumumda olup doğuma girecek ya da girmiş olan var mı, bebek için sıkıntı olur mu bu durum 😔