Herkese Merhaba,
En son adet günüme göre şuan 7 haftalık gebe olmam gerekiyor. Geçen hafta muayeneye gittiğim zaman 6 haftalık tı bu hafta başka bir şey için gittim 7hafta olması gerekirken 6+3 yazıyordu ultrason kağıdında böyle bir şey yaşayan var mı bu kötü bir şey mi çok üzülüyorum