denizz1009 Bebeğinin cinsiyeti belli olan anneler kalp atışı teorisi sizde tuttu mu doğru çıktı mı. Benim teoriye göre kız çok merak ediyorum doğru çıkacak mı Bilmeyen arkadaşlar içinde yazayım kalp atışını duyduğumuz ilk haftalarda bebeğinizin kalp atış hızı 140 altıysa erkek 140 üstüyse diyorlar 😊 Benim bebeğimin 6+6 da 171 7+3 te 168 çıkmıştı 😍
denizz1009 Kibarbaby doktorun verdiği ultrason kağıdında yazıyor üzerinde kalp atışı çizelgesi olan kağıt ☺
denizz1009 FHR yazıyor onun yanında yazan sayı kalp atışı canım hatta sonu bpm ile bitiyor “FHR = 171bpm” gibi @Kibarbaby
dphnln Kalp atışı hangi haftada belli oluyor kesin olarak? Bana perşembe erken olabilir cts gel kontrole dedi ama okuldan izin almam mümkün değil, cts veli toplantımız var. 5 haftalığız, perşembe günü duyabilir miyiz acaba? ☺☺☺
58Vildan Dogru olabilir canim ben sadece bir kere sordum dokrora kalbi kac atiyo diye oda 156 dedi ve erkek bebek bekliyoruz Rabbim nasip ederse 🤗
denizz1009 Prensesss nub belli olan ultrason fotoğrafı yok bende malesef 🙂 yoksa evet o daha güvenilir ☺
Prensesss denizz1009 13 14 de belli olur inş sağlıklı olsun gerisi önemli değil yinede kalbinizden geçen olsun ❤
denizz1009 Masum ayy o zaman benimde tutmicak. Erkeğe benzetti doktor geçen hafta. Bende acaba değişir mi diye araştırıyorum 😃