Pinarb38_ İlk çocuğumda özele gittim detaylı için Bi ton para verm ve hiç memnun kalmadım bunda da boşuna para vermeyim diyorum zaten yeterince dardayız fakülte ve devletten randevu alan giden oldu mu hiç nasıl acaba menunmusunuz
zuleyhabatman Pinarb38_ ben fakültede yaptırdım detaylı ultrasonu doktor cok iyi idi memnun kaldım hatta beni iki kez çağırdı ilk muayenede her sey iyiydi bebegin idrar kesesini goremedi belki çişini yapmistr büzülmüştur ama haftaya yine gel dedi bir hafta sonra gittik keseyu de gördük kızım o zaman çişini yapmışmış
Menekse123 Annebebek38 Bende yarin gidicem sehir hastanesine ilk hamilelihimdede gitmistim cok memun kaldim
rumeyssa fakülte de rndevu alman gerekiyor gdiyorsun muayene oluyorsun detaylıya gün alıyorsun. geç kalma yoksa ultrason tarihin geciyor ücretli yaptırmak zorunda kalıyorsun ben ücretli yaptırdım