DilsenDede bende o doktor mağduruyum sağlıklı çocuğuma ölmüş olabilir dedi yok kalp atılımı duyamamış yok haftasına göre gelişmemiş falan haftaya gel yaşarsa bakarız olmazsa kürtaj dedi. Deli çıkıyorduk eşimle nasıl nir 24 saat geçirttirdi bana hakkımı helal etmem o insana. ertesi gün başka doktora gittim çocuk sapasağlam olur mu öyle şey dedi gelişim de çok iyi kalp atışıda burda diyip dinletti bize o günden sonra o doktor da o hastanede benim için bitmiştir. Zaten özel ama doktor muayene süresi 3 dk resmen niye özele gidiyorum 3 dk sürecekse hiç bir bilgi vermeyecekse devlete giderim param cebimde kalır! bebeğin haftasını bile söylemezdi böyle bir dokyor işte. Oyüzden iyi yaparsın uzak durmakla bence de...
Benimde tavsiye ettiğim kişi Emre Uysal
3 hafta içinde 3 doktora gittim hem ilgi alaka hem yaklaşım şekli hrm de hastane fiyatı açısından Emre Uysal ı tercih ettim, eşim bile ben böyle açıklayan anlatan bilinçli işini yapan doktor az gördüm der. Hastane fiyatı Bursa fiyatlarına göre gayet iyi , uçuk fiyatı yok.