Iyi akşamlar.adetime 1 hafta var aşırı sol kasık ağrısı ve bel agrım var rahim kısmında da ağrı oluyo kasıkta batmalar falan.bide 2 gündür ki peçeteye beyaz renkte süt kesigimi desem tam bilemiyorum🤣 akıntı geliyo bazende sarımsı akıntı geliyo böyle olupta hamile olduğunu öğrenen varmı