Melike07 resimag.com/p1/45c6d05e8e9.jpeg İlk defa Bir gebenin günlüğü testi kullanıyorum. Kullanan arkadaşlar testin rengi bu şekilde mi?
ZeynepSaremom Melike07 canim evet testler bu sekilde..Ama sivi alimini 1 saat önceden kesmen gerekiyor..Bende ebru hanimin testlerini kullanarak hamile kaldim
Tugce1803 Melike07 https://imgyukle.com/i/VJBMYR https://imgyukle.com/i/VJBlUt https://imgyukle.com/i/VJBtdc https://imgyukle.com/i/VJB3Vs https://imgyukle.com/i/VJB8jQ Bak mesela benim testlerim bu şekilde
Tugce1803 Melike07 5 buçuk uygun bir saat dilimi değil ama 12-16 arası ya da akşam 20-22 arası bana sorarsan en net saat 14 de gösteriyor. Ben hep 14 te yaptım
Melike07 Tugce1803 Saat sekiz gibi tekrar yapacağım bakalım. Ebru Hanim'a gönderdim sıkıntı yok dedi. Bilemedim
GokAnne Benimde böyle hafifti c , birde hergün 12 ve 4 arası bi saatte yap hergün aynı saat olsun bende 2 gibi yapmıştım hep
Melike07 ZeynepSaremom Böyle soluk olması normal o zaman. Kendisine de sordum sıkıntı yok dedi benim içime sinmedi bir türlü