Bestem Ben ilk kez duyuyorum, acaba doğru olabilir mi ya. Ben 9 ay boyunca regenesis kullandım kızım aşırı zor bi bebek. Arkadaşım düzenli kullanmadı onun kızı sakin maşallah. Bugün konuştuk bizde takıldım hatta acaba benim vitaminlerden mi böyle oldu çok düzenli içtim die, sen içmedin bak sakin falan dedim. Şuan okuyunca bi korktum ya allah korusun.