Sesem aynı dertten inan tam 1 haftadır muzdaribim bademciklerim ceviz büyüklüğüne ulaştı neredeyse birde 20 lik disten celiyorum bugün sağlık ocağına randevum vardi ilaç yazmasını istedim bıktım çünkü artık burnumda akmıyor maalesef sadece parol yazdı ve dediği tek şey şuydu bol bol su iç ballı sıcak süt tuket ense ihlamur içiyorum dedim ballı limonlu iyide bir fırçayı yedim kesinlikle onermiyoruz ne ihmuru ne bitki çayını dedi sen yinede bir doktoruna danis derim iyilesmeye bak bol bol terlemeye çalış çok geçmiş olsun .....😥😥