Merhaba kızlar. 40+ 5 deyim. Nstlerde hiç sancım çıkmadı. Doktor yarın gel suni sancı ile doğurtayım seni dedi. Kimileri suni sancı dayanılmaz diyor kimileri de düşük tozda verdiler kolaycana doğum yaptım diyor. Suni sancı ile doğum yapan var mı? Beni biraz bilgilendirirmisiniz? Çok teşekkürler.