Hira04 Kızlar 6 haftalık hamileyim daha bulantım yok olmazda inşallah ne zaman başladı sizlerde bulantılar ?
Blue6172 Hira04 benimki de yok bi kaç defa oldu olacak olsa şimdiye kadar çoktan olacağını söylediler bilemiyorum belkide bulantisiz geçireceğiz 😊
Hazelasln Hira04 canım benim 6 haftalıkken başladı. Şu an 10. Haftamdayım ve bitti bu hafta😊 kişiye göre değişir tabi😀
Hulyarecep Hira04 Benim 6 hastalıkken başladı 2 haftadır mahvoldum son olarak serum bağladı doktor onunla duruyorum 🤧 umarım çok uzun sürmez 🤧🤧🤧
Blue6172 Hazelasln peki göğüs ağrılarınız oldumu hiç benim çok ağrım oluyor bazen hiç ağrımıyor bazende çok ağrı oluyor normalmi
Hira04 Blue6172 benimde göğüs ağrılarım çok ama 3 Aydan sonra ağrısı duruyor dediler gece uyurken çok Ağrı yapıyor inşallah oda geçer 🤗
Hazelasln Blue6172 5. Haftadan 9.haftama kadar çok ağrım oldu .Uyurken bile canım yanıyordu ama şu an bir anda ağrı kesildi😁
Blue6172 Hira04 2 düşük yaptım bundan önce bu 3. Gebeliğim gecen hafta kesesini ve bebeği gördük 10 günlük igne verdi doktor pazartesi tekrar gidecem o kadar çok korkuyorum ki birşey olacak diye dua edermisiniz bana 😑
Yunusm123 Blue6172 bende sendenim cnm rabbim inş bu sefer sağ salim kucagimiza almayı nasip eder çok amin
Cans Blue6172 Hiçbirşey olmaz Allahın izniyle güzel anne ❤ Miniğin sana sımsıkı tutunacak inşallah , gönlünü ferah tut 😍🤰🏼
Blue6172 Hira04 amin inşallah rabbim hepimizin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤰
Hira04 Dlktpl pazartesi kalp atışlarını dinlemeye gidicem hayırlısıyla inşallah 🙏 ay inşallah bulantım olmaz 🙅♀️ 🤗
Hira04 İnşallah ya bulantı kısmı en zor olanı hayırlısıyla inşallah herkes bulantılarından kurtulur 🙏💐