Hanımlar merhaba 37+4 günlük hamileyim doktorum bugün suyunun azaldığını söyledi eğer azalma devam ederse pazartesi doğuma alabilir mis. Bende biraz daha dursun istiyorum az kilosu çünkü. Su azlığı için neler yaptınız havuç suyu diyor herkes kaç havuç tan yapılacak günde fazla a vitamininin bi zararı olur mu uygulayan fayda gören varmı yada başka tavsiyesi olan