Tgbbbb Canım benim hamilelikte mide bulantım bile olmadı. Bir gece sabaha kadar beş saat boyunca küstüm,en son bayılacak hale gelmiştim hastaneye kaldirildim acile. Serum falan yaptılar. Neyse 1 gün sonra da aşırı kaşıntım başladı yüzüm hariç her yerim su toplamis gibi kabardı. Bu arada 9 haftalık hamileydim. Ertesi gün doktoruma gittim ve acı haber kalbi durmuştu bitanecimin. Üstelik 1 hafta olmuş kalbi duralı,artık vücudum belki zehirlenmeye başlayacaktı ve sinyal vermeye başladı. Yoksa normalde doktorum 12. haftaya randevu vermişti,kaşıntı olmasa anlamayacaktım. Zerre kasık ağrısı kanama lekelenme bile yaşamadım,onlar son aşamaymış. Benim hamileligim risksiz bir hamilelikti her şey harika gidiyordu. Stres yapma huzurlu ol inan ben bunları hamileligimde yaşayamadım. Kimseye haber verme. Yeniden hamile kalırsam 5 aydan önce kimseye haber vermeyeceğim. Herkes arayip soruyor,gelen giden bitmiyor,nasihatlar vs aman allahım ben cok yorulmuştum. Ve sonra hepsine kürtaj haberi... yine nasihatlar teselliler telefonlar. İnan cok zor. Bebegin illa sana haber verir guzelim allah korusun bir şey olursa,icini ferah tut,yoksa nasıl geçer ki bu düşünceyle bu süreç. Zaten kromozom bozukluğu varsa düşüyor ilk 3 ay bebekler,benim de öyleydi, kalbi durmasaydı bir sürü problem çıkacaktı bebekte doktorum söyledi. Ne gelirse allahtan,kalbini ferah tut,şimdiki aklım olsa dünya umrumda olmazdı, bencillik bu dönemde iyi bir şey, sadece kendini ve bebegini dusun. Sevgiler... 🌬🧚♀️🌸