Bsrakzmn Yine de lütfen ümitlenmeyin, sadece emin olmak için gidin diyorum ben. Kendim 6 gün önce aynı heyecanla gittim hastaneye ancak yolda sürekli kendime uyarıda bulundum, ümitlenme belki bir şey yoktur, sadece emin olcaksın acaban olmıcak dedim 🙂)) Şükürler olsun dedim 45 dk sonra da 😍☘ Siz de lütfen böyle yapın, emin olun daha güzel oluyor.