Ay kizlar 36 haftaligim ilk defa bugun nstye girdim bazen karnim sertleşiyor diye hic agrim falan yok. Sancim yüksek çıkmış heralde doktor dedi erken doğum sancıların var sehir hastanesine git doğumu önlerler insallah dedi yoksa bebek yoğun bakima girer dedi korktum kizlar