Nihalcelikk Hangi ilaçları kaçıncı haftaya kadar kullandınız? ben estrofem sabah akşam 1 crinone jel Sabah 1 folatro 1 coraspirin 1 progestan ampul 1 dupbaston 1 kullanıyorum 6+4 haftalığım
Zhd9496 Nihalcelikk öncelikle hayırlı olsun gebeliginiz bende tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım çok şükür Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah dediğiniz ilaçlardan estorefem duphaston ve coraspirini belirli haftalara gelince bıraktığı doktorum yanlış hatırlamıyorsam ya 9. yada 11.haftada biraktirdi doktorum 12. Haftaya kadar ben progestana diye bı ignede kullandım 12 haftadan sonra ilaç falan kullanmıyorum şu anda sadece tiroid ilacı kullanıyorum
Cigdemveminik Nihalcelikk estrofemi 6. Haftada Progestan iğneyi 7. Haftada Coraspin ve progestan hapa devam ediyorm
Szeys Nihalcelikk Sanırım 8 haftaya kadardı estrofem, oksapar, progestan hem fitil hem ampul kullandım. Kan pıhtılaşması olduğu için 30 haftadır oksapara devam. Progestan fitili de 12 haftayı bitirene kadar kullanmıştım
Nihalcelikk Zhd9496 seninde hayırlı olsunn💕💕bende progestan iğne ve dupbastonu 10 haftada bırakacağım estrofem 8 hafta corasprini 32 haftaya kadar kullanıcam. Tiroid ilacı kullanıyorum bende
Zhd9496 Nihalcelikk hmm bebek bekleyen tum anneler sağlıcakla kucagimiza alalım inşallah :) coraspirini neden kullanicaksin kansızlık mı var acaba bide tiroid ler için doktorun ne dedi yazarsan sevinirim :)
Zhd9496 Cigdemveminik Cigdemveminik kaç haftalık hamileyim acaba birde progestana iğne ve ayriyeten progestananin hapınımi kullaniyorsunuz
Nihalcelikk Zhd9496 Zhd9496 genelde tüp bebekte uzun süre veriyorlar coraspirini diye biliyorum canım. Transfer zamanımda tiroidim birden yükseldi 5.16 falandı hatırladığım kadarıyla hemen doktora gittim 4 ün altında olması gerekiyordu. Çok şükür tuttu şuan 6+4 haftalığım. Her ay tiroid için kontrole gidicem bebek için çok önemli
Cigdemveminik Zhd9496 hayr transferden sonra iğne kullndm 7. Haftada iğneyi bırakp hapa geçtm. Son adet tarihnden hesaplayabilirsn 🥰
Zhd9496 Nihalcelikk anladım coraspirini bana doktorum biraktirdi 12. Haftada tiroidlerimde hamileligimi öğrenince öğrendim onuda bende hap kullanıyorum şimdi ayda bir kontrolum var geçmiş olsun seninkide cnm tiroid hapını ben kahvaltıdan yarim saatönce kullanıyorum sonra kahvaltı ediyorum sen nasıl kullanıyorsun
Zhd9496 Nihalcelikk hmm geçmiş olsun tekrar :) peki sabah kalkınca hap atmadan bogazinizin çevresi aciyo gibi bir his oluyomu benim oluyor hapı atınca geçiyor
Nihalcelikk Zhd9496 tşk ederim sanada geçmiş oldun. Yanma değilde böyle birşey sıkıyormuş gibi oluyor boğazımı yani daraltıyor
Zhd9496 Nihalcelikk hmm tm aynı şekilde benimde oluyor onun için soruyorum benim kalkınca hap atmadan acıyo yani sanki grip olacakmışim gibi ağrı oluyor hapi attıktan sonra geciyo
Zhd9496 Son sorum tiroid ler için kontrolo gittiğinde doktora bebeğe bakiyolarmi yoksa kan tahlili mı yapıyorlar sadece
Nihalcelikk Zhd9496 gebe kaldıktan sonra gitmedim hiç canım rdv ayın 13 de ama bebeğe bakmazlar endokrinolojiye gidicem çünkü