Kızlar merhabalar yaklaşık 4 haftadır akıntılarım oluyordu sık sık , ilk bi kaç hafta lorumsu akıntım oldu doktora gittiğimde bana gyno fem verdi , sonrasında sarıya döndü kontrol randevumda geçmediğini belirttim trivag verdi. İlacı dün bitirdim 3 günlüktü zaten fitil , bugün baktığımda yeşile dönmüş. Kaşıntı vs yok. Var mı benimle aynı durumda olan ?nasıl gecer sizce? Korkuyorum bi sorun yoktur inşallah. Hepimiz sağlıkla kavuşalım.