Selenatasoy Tugba40 bizde 37+1 olduk bugün dünkü kontrolde 3500 çıktı kilomuz bu gidişle normal doğum olur mu bilmiyoruz
Sahreyldrm Tugba40 ultrason kilosuna takılma kuzum benim ilk kızım 2250 dediler 1800 doğdu bu kızım da 3100 dediler 37+6da 3600 dogdu
Sema12 Sahreyldrm baya fark warms dogmda niye o kdr fark etti acaba , bend doktoruma sordm bu fark olayini en fazla 10 gr oynar dedi ozeld mi dewlette mi bakmslardi
Sema12 Tugba40 benm yeni gttm 37ye grdm 3 kilo , bence sennkid gayet iyi cnmm onemli oolan saglikli olmalari 😍😍🤲🤲
Tugba40 Havva_mulayim1 her hafta telefonumdaki uygulamadaki gibi ilerliyorduk bu haftada uymadı programa 😊
Tugba40 Sema12 sağlık olsun valla bacaklarım da da çatlaklar oluştu baya ama hiç takmıuorum sağlıklı Doğum olsun sağlıkla kucağımıza alalım yeter 😍