Asnb Arkadaşlar kahverengi kanaması azar azar olan gebelerin bebişleri kız olur diyolar duydunuz mu hiç🤔
sahibe Asnb benim ilk kizimda hic birsey olmadi kanama hahverengi akinti ama binda kiza benziyo dedi doktar kanamam da oluyo kahverengi akintida bence her gamilelikde farkli oluyo kizla alakasi yok
Grhn Asnb alakası yok daha neler duyacaz 🤦♀️ Erkek bebek olduğunda da kanama yaşayanlar var çevremde
Azrazerin Asnb kızlarımda hiç kanamam olmadı oğlumda ciddi kanamam oldu allah korusun kaybettim sandım plasenta rahim ağzına yakın yerleşmişti kanama ondan dı 5 aylık olana kadar düzeldi zaten 3-4 kez yaşadım kanama